14 Şubat 2010 Pazar

Üretim Hatası...


Hayatın başlangıcı kafadan yanlış değilmi.. çıktığımız yeri seçme şansın yok.. Aynı delik tipi yerden çıkmamıza rağmen kardeş değiliz.. Tanımadığımız iki kişinin bir kaç dakikalık zevklerinin mahsülleriyiz.. Sonradan onları tanıyoruz.. Zorunlu oldukları için bize gösterdikleri emek dolayısıyla onlara karşı biriktirdiğimiz minnettarlık onlara bağlanmamıza sebep oluyo.. :)


Pin Up - "Üretim Hatası"
Yükleyen musicplay. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.


Olmaya çalıştığımız tarzlar benzer.. Hep isteklerimiz iyi bi aşk, iyi iş, bol para ve Amerikan filmlerindeki gibi bir ev.. :)Daha buna artısı olanlarda var ama bu kadarı herkese yeter gibi gözüküyo.. Önümüze çıkan kaygılar hep anlıyamasakta aynı..
Yapaylık sarmış her tarafımızı.. Değişmekten korkuyoruz.. Alışkanlıklarımızı değiştiremiyoruz.. Aynı kalıp üzerine yazılmış sayfalar hoşmuza gidiyor.. Hayal kuruyoruz.. Ama uğruna çabalamıyoruz.. Çünkü hayal kurmak bedava..
Kendimle konuşmaya çalışsa insan neler dökar acaba içinden.. Aynada yaptığımız gibi değil ama.. Sadece kendini pohpohlamak için değil.. Dürüstçe kendinle yüzleşmek için.. Bi denesem neler dökerim buraya.. Sanırım Nefes-Yorgun parçası benimle konuştu biraz önce..


Nefes "Yorgun"
Yükleyen musicplay. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

yalniz kalkmak istedin bak yalnizsın
pisman olmak içinse çok yaslisin
uzaklasmak istedin,
uzaktasin
tekrar sevmek içinse bambaskasin..
birak artik kndini suçlama
zaten yorgunsun
yeter artik aglama
dayanamam ben sana
daha fazla kalbini zorlama..
zaten yorgunsun..
yeter artik, aglama
dayanamam ben sana..

yalniz kalmak istedin bak yalnizsin
mutlu olmak içinse yanls yoldasin
bu sen degilsin
çok farklisin.
Yüzüne uymayan bir maske takmissin..
Birak artik kendini suçlama
Zaten yorgunsun
Yeter artik, aglama
Dayanamam ben sana..
Daha fazla kalbini zorlama
Zaten yorgunsun
Yeter artik aglama ..
Dayanamam ben sana.

Üzdün, kirdin, tek basina kaldin
kim bakacak sana?
Yanlis yaptin bak bensiz kaldin
Dayanamam ben sana

[Birak artik kendini
Zaten yorgunsun
Yeter artik
Dayanamam ben sana..]


Hiç yorum yok: